BODY TEHNIKA SPINNING

BODY TEHNIKA SPINNING

BODY TEHNIKA SPINNING je jedan od najučinkovitijih aerobnih treninga kojim možete poboljšati formu.  Prvi spiner bicikl napravljen je prije 20 godina u garaži. Tada nisu ni pretpostavljali da upravo počinje jedan od najvećih grupnih programa na svijetu. Spinning je 1986. godine izumio američki biciklist Johnny Goldberg. 90-tih godina započela je proizvodnja spinnera, razvoj programa i koncepcije treninga.  U Hrvatskoj se pojavio tek 2008 g. i svakim danom okuplja sve veći broj zaljubljenika u ovaj vrlo zabavan i dinamičan oblik treninga. Danas je Spinning prisutan u više od 80 zemalja širom svijeta. Spinning je odličan trening, idealan za mršavljenje i definiciju jer se na treningu srednjeg intenziteta izgubi i do 500 Kcal u 40 min. Spinning program kreiran je kako bi poboljšao zdravlje, ali i potaknuo postizanje ciljeva raznih životnih stilova bez obzira na godine, sposobnost, koordinaciju i razgibanost.

BODY TEHNIKA SPINNING program dovodi do velike potrošnje kalorija. Vrijednost se mijenja ovisno o opterećenju i intenzitetu treninga, ali otprilike ćete za 45 minuta okretanja pedala potrošiti prosječno od 400 do 550 kalorija. BODY TEHNIKA SPINNING program ubrzava metabolizam koji pojačano troši kalorije i nakon što ste završili s vježbanjem pogotovo ako se kombinira s HIIT trening programom. BODY TEHNIKA SPINNING program minimalno opterećuje zglobove pa je idealan program ako imate problema s koljenima i trčanje,  uhvatite se BODY TEHNIKA SPINNING programa.

Brzo ćete osjetiti napredak i što se tiče broja otkucaja srca tijekom napora i što se tiče plućnog kapaciteta. No pri tom ćete savršeno oblikovati noge i stražnjicu. Što je još bolje zbog pozicije sjedenja i mehanike pokreta gornjega dijela kroz klasične vježbe Body tehnike  potpomažete rad nogu „pogodit“ ćete i ostatak gornjeg dijela tijela.

 Idealan i za trudnice jer nema poskoka niti bilo kojih sličnih gibanja koja mogu biti štetna.

BODY TEHNIKA SPINNING program za sve, i svako si može prilagoditi trening prema svojim potrebama i mogućnostima. Zabavan i dinamičan, BODY TEHNIKA SPINNING program omogućuje psihički odmor i adekvatan fizički napor. S takvom vrstom treninga se utiče na razvoj kardiorespiratornog sustava, smanjenje potkožnog masnog tkiva, razvijenije kondicije, snage nogu, a velika prednost je u tome što ovisno o svojim sposobnostima sami sebi dozirate opterećenje.

BODY TEHNIKA SPINNING program  djeluje na poboljšanje ili održavanje kardiovaskularnog sustava, poboljšanje izdržljivosti, brzine, fleksibilnosti, koordinacije te oblikovanje tijela.
Kao i kod obične vožnje biciklom, tijekom treninga rade velike mišićne grupe na tijelu : mišići potkoljenice, mišići prednje i stražnje strane natkoljenice, mišići stražnjice, mišići trupa jer dok vi pedalirate radimo vježbe za gornji dio tijela. Vrlo su aktivni i mišići koji omogućavaju da se zadrži pravilan položaj tijela na biciklu – trbušni i mišići donjeg dijela leđa, a preko različitih kombinacija i položaja vožnje te uz korištenje raznih rekvizita kao što su utezi, gume,trake, male lopte, štapovi, manžete i slično, jačaju mišići ramenog obruča, prsa, leđa, te ruku.

 U osnovi radi se o grupnom obliku treninga, ali prilagođenom svakom pojedincu budući da si svaki sportaš može prilagoditi intenzitet u skladu sa svojim sposobnostima.

BODY TEHNIKA SPINNING

Neke od karakteristika BODY TEHNIKA SPINNING PROGRAMA su

Broj vježbi na satu je 70-80 – dinamičan i zanimljiv sat pun raznovrsnosti
Broj ukupnih vježbi s rekvizitima je oko 2500 – različite vježbe na svakom treningu
Dinamika vježbanja je srednjeg do visokog intenziteta s elementima ravnoteže – svaki trening je izrazito prilagodljiv ovisno o tome tko prisustvuje treningu

Disanje – prilikom otvaranja je udah a prilikom zatvaranja izdah – pravilna aktivacija svih mišića prilikom izdaha i udaha pojačavaju oksigenizaciju tkiva
Zabava – korištenje raznih rekvizita (ljestve, lopte male,velike, discositovi, akup. rekv., trake, gume itd.) – na svakom treningu koristimo drugi rekvizit i samim time monotonija je nešto sto nećete nikada kod nas doživjeti
Aeroba zona u vježbama i povećana potrošnja kalorija – podizanje frekvencije srca bez opasnosti od ozljeda kroz pravilnu aktivaciju mišića
Vježbanje u kontinuitetu s tečnim i fluidnim promjenama tempa – mikro pauze na satu su minimalne i samim time održavanje frekvencije srca i kalorijske potrošnje je veća
Raznovrsnost – novi motorički izazovi – vježbe se nerijetko ponavljaju i samim time mišići na svakom satu uče nešto novo
Djelovanje na mišićno-koštani, senzo-motoričke, kardio-respiratorni sustave – naše vježbe aktiviraju sve segmente zdravstvenog fitnesa i samim time i razvijanje ne samo motorike nego i svih ostalih komponenti
Educiranje vježbača – na svakom treningu se objašnjava šta i kako tijelo funkcionira i samim time vas učimo novim stvarima o tijelu
Naglašavanje bitnog u svakom pokretu – osvještavanje šta i kako trebate osjetiti
Angažiranje vježbača kroz svaku vježbu – aktivno sudjelovanje u svakom pokretu
Vježbe se nadograđuju od jednostavnih prema kompliciranim – postepeno razvijanje zahtjevnosti vježbi tako da se svaka vježba svjesno izvodi
Raznovrsnost u smislu cilja , tempa, atmosfere, i osjećaja za vježbača, – svaki trening je maksimalno prilagođen mogućnostima vježbača
Pojačavanje kondicije uz izdržljiv, snažan i fleksibilan mišić – pojačavanje vaših aerobnih mogućnosti
Prvenstveno se pazi na zdravstveni učinak vježbe – svaka vježba je maksimalno prilagođena problematici koju pokušavamo ispraviti i osvijestiti.

Body tehnika s rekvizitima  – više o tome 

Body tehnika bez rekvizita  – više o tome 

BODY TEHNIKA SPINNING

Osnovna razlika između BODY TEHNIKE SPINNING PROGRAMA i SPINNINGA !

Kao i svaki drugi trening body tehnike, tako i BODY TEHNIKA SPINNING program zahtijeva kvalitetno zagrijavanje po zonama  kako bi tijelo centrirali te pripremili ostale sustave na nesvakidašnji  fizički napor. BODY TEHNIKA SPINNING program koristi predvježbe Body tehnike kao i rad na strunjači. Zagrijavanje traje minimalno 5 minuta s naglaskom na disanje i opuštanje dijafragme te pripreme za daljni tijek treninga.

U glavnom dijelu sata primjenjuje sistem izmjene 3 tipa treninga: trening izdržljivosti, trening snage, intervalni ili HIIT trening te za kraj radimo lagano istezanje. Glavni dio BODY TEHNIKA SPINNING program traje 10-40 min ovisno o tome koji rekvizit koristimo.

Nakon uspiješno odrađenog BODY TEHNIKA SPINNING program, slijedi vježbanje klasičnih vježbi body tehnike na matovima s ili bez rekviziti te opuštanje mišića i istezanje. Ovaj dio sata potreban je za snižanje pulsa, relaksaciju mišića, sprečavanje grčeva mišića, snižavanja krvnog tlaka i sl.  Istezanje povećava fleksibilnost mišića, povećava mentalnu  te fizičku opuštenost, smanjuje rizik od ozljeda te umor i napetost mišića.

Intervalni trening ili HIIT

Intervalni trening je najčešće izvođeni trening u spinningu. Razlog tome je njegova dinamičnost, raznovrsnost te mogućnost izvođenja velikog broja različitih treninga te se na taj način može približiti najvećem broju vježbača različitih kondicijskih sposobnosti.

Intenzitet treninga proteže se od 65%-92% MHR. Koristi se svim tehnikama , sjedećim i stojećim i na svim vrstama opterecenja te objedinjuje snagu, brzinu i ritam. Tipičan intervalni trening podrazumijeva kombinaciju aerobnih i anaerobnih intervala, a kombinacija i trajanje intervala su različiti.

VJEŽBAJTE S NAMA
BODY TEHNIKA SPINNING

BODY TEHNIKA SPINNING