YOGA SWING GRAVITY

YOGA SWING GRAVITY današnja varijanta ljuljačke za jogu nastala je početkom dvadesetprvog stoljeća na Baliju. Prve varijante YOGA SWING GRAVITY nastale su još početkom devedesetih godina kao sredstvo za ugodnu i sigurnu dekompresiju i inverziju u vlastitom domu. Zatim su otkrivene i njezine druge mogućnosti kao što su istezanje i vježbe snage te su joj dodane ručke. YOGA SWING GRAVITY je danas izrađena od osnovnog dijela ljuljačke od padobranskog najlona s po tri ručke sa svake strane i kukama za vješanje. Postepeno je doživjela pravi bum u fitnes industriji koji je došao i do nas. Ako tražite, drugačiji jedinstveni i kompletni sistem vježbanja onda ste na pravom mjestu.

YOGA SWING GRAVITY

je kompletan, regenerirajući, snažeći program koji nudi izrazitu zabavu za duh i tijelo. Zabavite i opustite svoj um dok gradite svoje core mišiće, snagu ,balans, fleksibilnost i izdržljivost.

Ovakav trening je okružen raznovrsnošću, prilagodljivošću i komforom zbog ljuljačke koja imam dodatno dvije ručke koje imaju 3 hvata na različitim visinama. To omogućava razne položaje za treniranje snage, fleksibilnosti te mobilnosti svakog zgloba. Sve je moguće od vertikalnog do horizontalnog i inverzijskog položaja koji omogućava YOGA SWING GRAVITY rekvizit.

OVO NIJE SAMO  SISTEM – OVO JE KOMPLETAN ALAT ZA TJELOVJEŽBU I STO JE NAJBOLJE IZRAZITO JE ZABAVAN.

YOGA SWING GRAVITY trening je jedinstven u tome sto nudi mogućnost snaženja i fleksibilnosti. Još jedna od velikih prednosti je sto se može koristiti i u terapeutske svrhe kroz inverzijsku terapiju, koja je idealna za blagi pasivni stretching i trakcije kralježnice. Trakcije tj višenje naglavačke koristi gravitaciju kao osnovni alat za oslobađanje napetosti u misicama, kao i kod oslobađanja boli.

YOGA SWING GRAVITY

smanjuje napetost, otvara ramena, kukove, rasterećuje kralježnicu, poboljšava cirkulaciju i kvalitetu sna te potiče probavu i pozitivno utječe na živčani sustav.

U terapijske svrhe YOGA SWING GRAVITY najkorisnija je zbog mogućnosti sigurnog izvođenja inverzija, odnosno dekompresije. Danas smo uglavnom primorani na sjedilački način života. Sjedilački način života uzrokuje razne zdravstvene tegobe. Najčešći su bolovi u leđima te napetost u mišićima ramena i vrata. Leđni, trbušni i zdjelični mišići, mišići zaduženi za pravilno držanje, posebno su zanemareni. Zbog opuštenosti tih mišića dok sjedimo, kralježnica i leđni mišići trpe. Dekompresijska terapija rasterećuje prostor između kralježaka.

Inverzijski položaj ima nekoliko prednosti. Smanjuje rizik opterećenja zglobova, a istovremeno aktivira veliki broj mišićnih skupina. Posebno trbušne, leđne i zdjelične. Tijekom izvođenja vježbi zahtijeva kontrolu tijela, odnosno ne dopušta opuštanje.Zbog toga se na brži i prirodniji način ostvaruju rezultati te postiže bolja koordinacija i ravnoteža.

Inverzija – YOGA SWING GRAVITY

je položaj tijela u kojem su kukovi u višem položaju od glave. Inverzije pozitivno utječu na cjelokupno psihofizičko stanje; smanjuje se osjećaj napetosti, rasterećuje se mišićno – koštani sustav te se poboljšava limfna drenaža. Inverzije blagotvorno djeluju na sve unutarnje organe, na endokrini, krvožilni, probavni i živčani sustav. Potiču moždane funkcije i obnavljanje mišića. Izvođenjem inverzija povećava se pokretljivost i krv bogata kisikom dolazi prema licu što ima pomlađujući učinak. Petominutno vježbanje inverzija djeluje kao tri sata dubokog sna.

YOGA SWING GRAVITY je padobransko krilo izrađeno od svile i novi je rekvizit koji se koristi za vježbanje, a njegova upotreba izvrsna je za otklanjanje stresa, usporavanje starenja iznutra i izvana, pomaže jačanju ligamenata, smanjuje bol u kralježnici, vraća optimizam. Rekvizit je lagan, možeš ga staviti u torbu objesiti za drvo ili neku čvrstu gredu u kući i vježbati
Pojedinačni i grupni treninzi na gravity njihalu mozete isprobati kod nas  a tajna uspjeha pozitivnog utjecaja na ljudsko tijelo i psihu ovog jednostavnog rekvizita je što omogućava da se pomoću njega prkosi sili gravitacije.

Inverzivni položaj
Body tehnika uvela je još jedan savršen rekvizit YOGA SWING GRAVITY. Na nas konstantno djeluje gravitacijska sila koja nas stišće, djeluje na zglobove i kralježnicu. To je kao kad uzmemo kremšnitu pa je malo stisnemo i krema izađe van. Slično reagiraju i naši zglobovi i diskovi nakon godina pritisaka, lošeg držanja i predugog sjedenja. Primjerice dok sjediš, pritisak u diskovima ti se poveća za 150 posto. Svakom od nas je potrebno nešto kako bi taj pritisak smanjili, zato nam godi biti u ležećem položaju. Međutim u ležećem položaju pritisak se smanji, ali ne nestane.

Boravak na YOGA SWING GRAVITY njihalu omogućuje inverzivan položaj tijela: ‘Bitno je da glava stoji niže od kukova, zato što se u tom položaju pritisak na zglobove i kralježnicu maksimalno smanji. Znanstvena istraživanja pokazala su da je pritisak svega 0.5 posto. Prilikom inverzije dolazi do laganog istezanja, otvaraju se zglobovi i pojačava se njihovo podmazivanje, što rezultira većom pokretljivošću. Znanstveno je dokazano da je pet minuta inverzije dnevno jednako kao tri sata dubokog sna. To je iznimno moćna tehnika koja usporava procese starenja iznutra i izvana, kako inverzivni trening utječe na mozak: ‘Budući da mozak u inverziju dobiva više krvi, radi 14 posto brže. Fascinantno je koliko si malim i jednostavnim poticajima možemo pomoći, a ovo je jedan od njih.

Nije isto što i mreža za ljuljanje
Kad si u mreži za ljuljanje tvoja glava i noge su u istoj ravnini i ti se samo opuštaš, gravity njihalo je više u obliku slova U i prilikom boravka u njemu si u fetalnom položaju. Kralježnica se povija u obliku slova C, a sve to izuzetno doprinosi opuštanju. To je rekvizit koji stavlja tijelo u horizontalne, vertikalne, ali i inverzne pozicije i dovodi tijelo u najveće moguće zahtjeve u odnosu na gravitacijske centralne sile. Na kraju sata dok je klijent u njihalu instruktor ga može masirati što djeluje izuzetno opuštajuće, a kvalitetno opuštanje je ono što je većini ljudi najviše potrebno. Mnogi griješe kad se stresa oslobađaju tako da se podvrgavaju intenzivnim vježbama, jer ako su tijelo i psiha iscrpljeni to ih još više lomi. Važno je naći balans i ne ići uvijek na istu aktivnost jer nismo uvijek isti. Kad si u stresu, nekvalitetno jedeš i spavaš onda je izvrsna primjerice joga koja smiruje, opušta, ali kad si dobro onda je preporučljiva intenzivnija aktivnosti. Različiti pristupi vježbanju trebali bi biti zastupljeni na tjednom nivou, ali problem je što ljudi ne razmišljaju o sebi, nego slijede trendove i žele brze rezultate na pojavnom nivou

Prednosti treninga na gravity njihalu
Na početku sata se desetak minuta vježbaju zibovi, zatim se rade vježbe statičkog i dinamičkog snaženja i potom inverzije

Inverzije pomažu otklanjanju stresa
Stimuliraju cirkulaciju
Pridonose boljoj orijentaciji
Usporavaju procese starenja, djeluju na unutarnje organe, vene i mozak
Pomažu jačanju ligamenata, smanjuju bol u mišićima i kralježnici te vraćaju optimizam

Za više informacija o ostalim rekvizitima sljedite link 

LEVITIRAJTE S NAMA
yoga swing gravity

yoga swing gravity