TRX SUSPENZIJSKI TRENING

 TRX SUSPENZIJSKI TRENING – snaga – fleksibilnost – ravnoteža – stabilnost

TRX su izmislili američki marinci kao sredstvo u fizičkoj pripremi američkih vojnih postrojbi, te se izuzetno brzo razvio u revolucionarnu metodu treniranja vlastitom težinom. Predstavlja novu metodologiju treninga koja podrazumijeva treniranje različitih motoričkih sposobnosti , a u isto vrijeme i razvija modernu filozofiju nazvanu ” trening suspenzije” (viseći trening). TRX rekvizit će Vam omogućiti izvođenje stotine funkcionalnih vježbi kojima ćete razviti snagu, izdržljivost, fleksibilnost, stabilnost trbušnih i leđnih mišića, mišića zdjelice, mišića važnih za stabilizaciju trupa,ravnotežu, agilnost, funkcionalne sposobnosti, prevenciju od ozljeda te bržu rehabilitaciju.

Klasični treninzi snage često opterećuju samo jedan mišić što je kontraindicirano korištenju mišića u svakodnevnom životu. TRX treningom opterećujemo veliki broj mišićnih skupina i zglobova istovremeno. To znači da ćete vježbajući ovu vrstu treninga u manje vremena a na prirodniji način postići željene rezultate. U TRX treningu koristi se jednako gornji i donji dio tijela, a mišići core-a (trbuh i leđa) zategnuti su tijekom izvođenja cijele vježbe.

Zato se posebno preporučuje onima koji imaju problema s leđima, ljudima koji puno sjede i čiji su leđni mišići oslabljeni. U samo nekoliko treninga mišići core-a , a posebno leđa će se ojačati i preuzeti svoju funkciju.

TRX SUSPENZIJSKI TRENING je zbog svoje funkcionalnosti i jednostavne upotrebe pronašao širok spektar primjene u pripremama sportaša, rehabilitaciji nakon ozljeda, u svakodnevnom rekreativnom vježbanju osobito u fitness centrima kao dodatni sadržaj za vježbanje.

TRX trening s ručkama je potpuno novi pristup treningu u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili što veći broj mišićnih vlakana. Ovom vrstom treninga istovremeno razvijaš snagu, ravnotežu, fleksibilnost i čvrstoću zglobova

Po čemu se TRX SUSPENZIJSKI TRENING razlikuje od klasične teretane?

Klasični treninzi snage često opterećuju samo jedan mišić, što je kontraindicirano korištenju mišića u svakodnevnom životu. TRX treningom istovremeno opterećujemo veliki broj mišićnih skupina i zglobova istovremeno. To znači da ćemo vježbajući ovu vrstu treninga u manje vremena, na prirodniji način postići željene rezultate.

U TRX treningu koristit ćeš jednako gornji i donji dio tijela, a mišići core-a (trbuh i leđa) su pritom zategnuti tijekom izvođenja cijele vježbe. Zato se posebno preporučuje onima koji imaju problema s leđima, dakle onima koji puno sjede i čiji leđni mišići su oslabljeni. U samo nekoliko treninga mišići core-a, a posebno leđa će ojačati i preuzeti svoju funkciju.

TRX SUSPENZIJSKI TRENING – najpopularniji rekvizit za vježbanje

Trening za oblikovanje i učvršćivanje cijelog tijela uz pomoć samo jedne – trake.

TRX je jedan je od trenutno najpopularnijih rekvizita za vježbanje u svijetu. Osim što pruža mogućnost velikog broja različitih vježbi za cijelo tijelo, njegova prednost je i u njegovoj mobilnosti. Podjednako je namijenjen muškarcima i ženama, prilagodljiv i rekreativcima i profesionalnim sportašima.

Malih dimenzija i jednostavne uporabe, ove dvije trake od najlonskih vlakana s ručama na krajevima, gdje god da idete bit će vam vjerni suputnik, pogotovo ako spadate u one tipove ljudi koji jednostavno ne vole propuštati treninge ma gdje god se nalazili. Već nakon nekoliko treninga na njemu uvidjet ćete zašto je tako popularan.

Idealan je za brzo stjecanje kondicije, efikasno skidanje potkožnog masnog tkiva i ono najvažnije – utječe na oblikovanje i učvršćivanje cijelog tijela, pogotovo kritičnih ženskih zona kao što su trbuh, bedra, bokovi i stražnjica. Trening na TRX-u je visoko dinamičan i svaki put jedan novi izazov. Stoga ne izostaje onaj poseban psihološki benefit – “učinio sam nešto dobro za svoje tijelo

Odmak od tradicionalnog vježbanja na spravama

Značajno ograničenje tradicionalnog treninga snage jest da sprave, pa čak i slobodni utezi, ograničavaju prostor pokreta tijekom vježbe. Trening suspenzije pruža bezgranično variranje u kutovima pokreta te u prostoru za pokret za gotovo sve vježbe. Omogućava pokrete koji se izvode duž bilo koje ravne površine, čak i duž svih ravnih površina odjednom.

S TRX-om se funkcionalni principi treninga mogu integrirati u program za postizanje određenih funkcionalnih ciljeva (primjerice šut u nogometu, skok u vis, zamah u golfu…) unutar svake vježbe. Tehnike treninga suspenzije napravljene su da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sistem. Osnovne vrste pokreta za sve ljudske aktivnosti mogu se prilagoditi, oblikovati i zatim trenirati na TRX-u, da bi se poboljšalo njihovo provođenje na sportskim terenima ili u svakodnevnom životu.

Zbog svoje funkcionalnosti i jednostavne upotrebe TRX je pronašao širok spektar primjene u pripremama sportaša, rehabilitaciji nakon ozljeda, u svakodnevnome rekreativnom vježbanju, a osobito u fitness centrima, kao dodatni sadržaj za vježbanje.

Trening suspenzije na TRX-u gradi istinski funkcionalnu snagu i poboljšava fleksibilnost, ravnotežu i osnovnu stabilnost, što je potrebno na sportskim borilištima i u svakodnevnom životu. Na njemu se može izvesti velik broj različitih vježbi, i to u tri različite prostorne dimenzije: frontalnoj, sagitalnoj i poprečnoj.

Zbog svoje funkcionalnosti i jednostavne upotrebe, TRX je pronašao širok spektar primjene u pripremama sportaša, rehabilitaciji nakon ozljeda, u svakodnevnom rekreativnom vježbanju, a osobito u fitness centrima, kao dodatni sadržaj za vježbanje.

TRX SUSPENZIJSKI TRENING bazira se na vježbama jednostavnog tipa koje uključuju niz položaja i pokreta koji nisu specifični u svakodnevnom životu, ali su vrlo jednostavni za izvedbu. TRX trening uključuje velike mišićne grupe, potiče veliku kalorijsku potrošnju te oblikuje muskulaturu, reducira masno tkivo i poboljšava izdržljivost. Vježbanjem na TRX-u koristi se sila gravitacije i pokreti kako bi se proizveli neuro-mišićni odgovori na promjene položaja tijela.

Našu verziju TRX body treninga pozimo da isprobajte 🙂