TRENINZI UZ PRAVILNO VODSTVO

TRENINZI grupni ili individualni  – Pravilan način treniranja?!?
Je l’ to pitanje ili konstatacija što Vi mislite? Ja bi voljela da bude konstatacija ali za početak može biti i pitanje.
Za sve koji ne znaju pravilno izvođenje vježbi je esencija za sprječavanje ozljede, jest da je to teže i da je  tijelo maksimalno  kompenzira ali pravilnim osvještavanjem možemo djelovati na to da od samog starta naučimo mišiće na pravilnu i kvalitetnu aktivaciju. Svi treninzi su maksimalno prilagođeni vašem stanju i   željama.

TRENINZI INDIVIDUALNI

je program 1 na 1 i maksimalno prilagođen Vašim potrebama, traje 60 minuta u kojem se zagrijavanje radi 10-20 minuta (na traci , biciklu ili trampolinu), glavni dio sata je 30 minuta te 10 minuta prilikom završetka sata se radi masaža, akupresura, manipulacija i/ili istezanje.

NARUČITE SE

TRENINZI POLU-INDIVIDUALNI

Poluindividualni treninzi su namijenjeni onima koji žele u paru trenirati poput muza i žene, sestara ,  prijateljica itd.
Program je maksimalno prilagođen vježbama u paru, traje 60 minuta u kojem se zagrijavanje radi 10-15 minuta, glavni dio sata je 30-45 minuta. U kojem se maksimalno prilagođavamo Vašim potrebama  i željama.

NARUČITE SE
Kod Tanje sam dosla zbog sve vecih problema sa kraljeznicom. Svako jutro sam ustajala s bolovima u donjem dijelu ledja,a dan nisam mogla provesti bez par odmora. Pocela sam s grupnim treninzima,no ubrzo sam se odlucila samo na individualne treninge. Pocela sam dolaziti dva puta tjedno,tokom par mjeseci. Rezultate sam osjetila vec nakon dva tjedna,gdje su mi se bolovi osjetno smanjili. Tanjine upute su me dovele do znacajnog poboljanja u kondiciji i definiciji tijela. Rezultati su me potaknuli da nastavim s dolascima i svima porucujem da probaju sami i osjete olaksanje. E.B. 25godina
Miss E.B.
Pocela sam s treninzima otprilike prije mjesec dana i od tada treniram tri puta tjedno po sat vremena. Krenula sam s ciljem da ispravim drzanje, skinem visak masnog tkiva i opcentio da poboljsam zdravlje i formu. Za sada sam primjetila da mi se popravilo drzanje, povecala mi se snaga u gornjem dijelu leda i rukama. Misici su mi se pomalo poceli nazirati i rasti. Takoder su mi se popravili problemi s bolovima u ledima, imam vise snage i bolju kondiciju. Ljudi oko mene su poceli primjecivati promjene i komentiraju kako sam smrsavila. Doduse imam jos dosta posla sa skidanjem viska masnog tkiva s podrucja trbuha i bedara.
Miss B.V.

TRENINZI INDIVIDUALIZIRANE GRUPE

Individualizirano grupni treninzi su namijenjeni onima koji žele trenirati s malom grupom  frendice, obitelj, poslovne kolegice, mali poslovni kolektivi, trudnice, djeca, skolarci, srednjoškolci, umirovljenici itd.

Traje cca 50 minuta, radi se u malim grupama do 5 polaznika, većinom frontalnom obliku rada gdje svi polaznici vide demonstraciju te čuju instruktora, dok za vrijeme sata instruktora demonstrira, objašnjava , daje upute i verbalno ispravlja greške.

NARUČITE SE
Iako sam bila (za sada) samo dva puta na treningu, oduševljena sam načinom Tanjinog rada. Kod izvođenja vježbi se pazi na svaki najmanji detalj i pravilnu izvedbu što (u mom slučaju) otežava izvedbu isti, ali ima i osjetno jači učinak na mišiće (za koje nisam znala da mogu boliti :)). Pristup je osoban, prilagođen potrebama i fizičkom stanju osobe, a trening obuhvaća sve elemente tjelovježbe koji čine cjelovit trening. Također mi je odlično niti jedan trening nije isti već se svaki put pojavljuje neka nova vježba čime se izbjegava monotonost i održava visoka razina motiviranosti.
Miss T.V.
Tražeći najbolji odnos kvalitete i cijene vježbanja pilatesa ili
samo individualnog pristupa trenera došla sam do studia i Tanje.
Prije samo cca dva i pol mjeseca hodala sam na štakama zbog teže ozljede koljena i “vukla” se po bolnicama i posjećivala doktore s 82kg težine koju su nosila moja koljena. 🙁
Jedna od terapija mog ortopeda bila je i vožnja bicikla s povišenim sjedalom da učvrstim mišiće bedara (kvadricepse).
Počela sam vježbati, a kada me “dohvatila” i trenerica Tanja, više mi nije bilo spasa! Vrlo profesionalno s puno znanja o anatomiji našeg tijela, zainteresiranošću prema nama koji vježbamo, s motivirajućim rečenicama i pozitivnim stavom, mijenjanjem vježbi iz sata u sat,
navukla me na treninge i sada jedva čekam svaki put!
Što sam radila do sada, a bile su mi pod nosom?
Nakon samo dva tjedna dolaska na treninge bolovi u koljenu su nestali, a danas nakon malo majne od 2 i pol mjeseca ponosno dolazim i dalje na treninge sa 74kg i namjeravam i dalje što redovitije dolaziti. Vidimo se za par mjeseci sa 68kg! Ako želite promijeniti loše navike u dobre i volite sebe i svoje tijelo dođite kod Tanje !
Rezultat zagarantiran!
Miss I.C.
Ja sam osoba koja trenira rekreativno oko 25 godina. Nakon svih tih godina aerobika, step aerobika, pilatesa, miss Sporty….sada pronadjohTanju, zbog mog problema, lumbosakralnog sindroma. Naime, već 6 godina imam utrnute obje noge i poremećaj stabilnosti. Moram priznati, nakon 5 vježbanja Tanjom sam pronašla stabilnost, mogu stajati na jednoj nozi. Konačno pronalazim i osjetim svoje duboke trbušne mišiće, tako da očekujem da ću uspjeti vratiti normalni osjet u nožne prste. Naime, Tanja je pravi profesionalac, u znanju i pristupu vježbanju. Naravno, moj rezultat se sigurno pojavljuje i to me jako veseli!
Miss N.M

TRENING ZA TRUDNICE

Trudnoća je drugo stanje i tijekom tih 9 mj tijelo i sve tjelesne strukture prolaze kroz razne promijene u priprema za porod. Javlja se torakalna kifoza, lumbalna lordoza , zdjelično dno se opušta i priprema za prirodni porod te mišići trbuha se rastežu do maksimale.

To stanje zahtijeva kvalitetan stručan trening kojem se treba kvalitetno posvetiti.

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

TRENING ZA RODILJE

9 mj je prošlo, bebica je vani i sada dolazi do raznih i naglih promjena koje treba pratiti. Ispravljanje posture koja je trajala 9 mj nije nimalo lak posao, vraćanje u stanje prije trudnoće zahtijeva predanost i odlučnost.

Idealno je započeti s treningom 4-12 tj. nakon poroda i to 2- 3 x tj. maksimalno 30 min  ovisno o vašoj fizičkoj spremi prije i za vrijeme trudnoće.

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

Prva trudnoća prije 7 god završila je hitnim carskim rezom i teskim oporavkom pa sam imala veliku želju sljedeći put roditi vaginalno. U tome su mi dobrim dijelom pomoglaTanja. Drugi dio trudnoće, onaj zahtjevniji, provodila sam pod strucnim okom Tanje koja je strpljivo istezala svaki dio mog tijela, vodeći računa o bebi. Treninzi su bili opuštajući jer se puno radilo na disanju koje je vrlo bitno pri porodu. Bilo je i puno vježbi za gluteus, noge i ruke kako bi tijelo zapamtilo- jer tijelo pamti, koliko god nevjerojatno zvućalo. Treninzi su zapoćinjali na traci za hodanje gdje bi dizali puls do dozvoljenih granica, u sredini treninga bi jaćali prethodno navedene mišiće, a trening bi završavao kegelovim vježama, istezanjem i opuštanjem. Na svakom treningu koristili bi neke druge rekvizite i svaki put bili orginalni i drugačiji. Stručni tim otkrio mi je na svakom treningu nešto novo, njihovo poznavanje anatomije tijela je nestvarno, uvijek zanimljivo i sa puno smijeha. Porod je završio i više nego uspješno. Vježbama sam se vratila 2 mjeseca od poroda, te nakon ljetne stanke nastavljam trenirati sa istom kilazom od prije trudnoće.
Miss L.J.
Prije trudnoće nisam nikad vježbala u grupama niti u zatvorenom prostoru, a za vrijeme trudnoće kombinacijom planinarenja, nordijskog hodanja i vježbanja s Tanjom bila sam mirna, zadovoljna, aktivna i zdrava trudnica. Ubrzo nakon poroda osjećala sam se odlično, spremna na sve fizičke aktivnosti što mogu zahvalitiTanji. Vaši odlični treninzi su puno pridonijeli tome da su mi trbušni mišići ostali nerazdvojeni J
Hvala što ste mi pokazale da i vježbanje u zatvorenom prostoru može biti zabavno i izazovno!
Miss I. J.
Ja sam imala priliku trenirati s Tanjom kroz godinu dana i stoga pišem o svom iskustvu….Tanja je jako zahtjevan trener koji ciljano i sa izvrsnim znanjem vodi trening…naravno, uz odličnu dijagnostiku koju smo prethodno napravili…Tanja je odličan dijagnostičar akutnih sportskih povreda i mišićnih bolova koje ona rješava masažom i ciljanim preporukama za daljnji tretman…rezultat zajamčen..:-)…Natalija
Miss Natalija

TRENING ZA KLINCE

Djeca pokazuju velike razlike u stupnju psiho-fizičke zrelosti, pa tako školske obveze i životni zadaci koji nisu prilagođeni njihovoj biološkoj zrelosti već životnoj dobi, negativno utječu na pravilan rast i razvoj, što se posebno očituje u kriznim fazama rasta.
U dugom periodu male promjene, odnosno devijacije sustava za kretanje, mogu prerasti u prave bolesti koje na privremen ili trajan način mijenjaju tjelesno držanje. Većina ovih promjena u mlađe djece ima posturalni karakter i nastaje zbog slabosti mišića. Poremećaji posturalnog karaktera ublažavaju se uzrastom i sazrijevanjem i javlja se također određena biološka samokorekcije poremećenog držanja. Ipak ova definicija nije pravilo. Prilikom stalnog narušavanja pravilnog držanja, pojavljuju se funkcionalne i morfološke promjene kralješnice i mišića i sustava za kretanje. Djeca u razvoju ne demonstriraju isto tjelesno držanje kao i odrasle osobe. U ranoj fazi djeca imaju insuficijentno mišičje koje nije u stanju održati sve dijelove tijela u pravoj ravnoteži. Uslijed rasta i razvoja djeteta mogu nastati i neke nepravilnosti u njegovom tjelesnom držanju.

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

TRENING ZA SREDNJOŠKOLCE

Pubertet – jedna je od najosjetljivija faza u razvoju dječjeg organizma. To je faza kad se dijete naglo izdužuje. Pored pojačane hormonalne aktivnosti i neuro-motoričke senzibilnosti, ovu fazu obilježava brži rast – izduživanje kostiju od uspostavljanja mišićne funkcije. Uslijed ubrzanog rasta nastaje preopterećenost potpornog tkiva i javlja se fenomen insuficijencije sustava za kretanje. Drastično se smanjuje fleksibilnost i to je nešto čemu se treba posvetiti.

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

Meni je stvarno ugodno trenirati s Tetom Tanjom, vidjela sam nakon nekog vremena promjenu na sebi i zbog tog mi je super bilo. Išla sam prvo 1x tjedno pa smo prije mora pojaćali na 2x tj. dobro se zabavljamo, a opet radimo i treniramo. Treninzi su meni taman – interesantni i iscrpljujuci i ja bas uzivam u njima.
L.Ž. 12 godina

TRENINZI ZA MUŠKARCE

Jedna od najvećih problematika kod muškaraca je vjerovanje da trening je dobar samo ako je odrađen s velikim opterećenjima (utezima) ako želite masu da, mali broj ponavljana s velikim opterećenjem će dati taj rezultat, ali to neće garantirati da je mišić u svojoj maksimalnoj kvaliteti izvedbe niti da nećete kompenzirati zbog slabosti mišića.
Ako želite kvalitetan, snažan i fleksibilan mišić koji stvarno funkcionira u svom maximumu kroz pokret i kretnju na svakodnevnoj razini onda to nisu treninzi u teretani s velikim opterećenjima. Nego pravilna izvedba pokreta s opterećenjem koji sam mišić i vaša fizička sprema mogu odraditi a ne da se svaki pokret maksimalno kompenzira. Kvalitetan i zdrav mišić je onaj koji ima i snagu i fleksibilnost a ona se dobiva kombiniranim vježbama snage i fleksibilnosti

 

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

Kod Tanje sam između ostalog prvi put čuo za pektoralis i rotacionu manžetu, smatram ju vrhunskom trenericom i stručnjakom, treninzi su uvijek drugačiji i zanimljivi gdje Tanja prezentira svoje veliko znanje, najbolje mi je kad na trening dođem sav iscrpljen i umoran od svakodnevnih obaveza a nakon treninga sam pun energije i osjećam se puno bolje,
I da se još jednom vratim na pektoralis i rotacionu manžetu osim sto sam čuo za njih sad i znam gdje se nalaze i za što služe…
Mr. K.K.
Pola godine treninga kod T&A za mene osobno znacio je veliki napredak u poboljsanju opceg stanja organizma te moram pohvaliti entuzijazam I strucnost cura koje daju svoj maksimum na svakom treningu. Izrazena je njihova prilagodljivost svakom pojedincu u pogledu zdrastvenih problema i sporta kojim se bave. Fleksibilnost termina treninga olaksava da u uzurbanom stilu zivota ipak budemo redoviti na treningu.
Nakon puno neuspjelih pokusaja teretane, cross fit-a I ostale ponude mogu reci da sam ovdje nasao optimum inteziteta vjezbanja.
Mr. J.V.
Počeo sam trenirati prije gotovo godinu i pol dana i mogu reći da nikada prije nisam bio u ovakvoj formi i sa tako definiranim mišićima. Vježbanje mojim leđima čini čuda jer imam laganih problema sa držanjem tj. sa kifozom kičme. Prije sam trenirao u raznoraznim klubovima ali i sam kod kuće i tek sada vidim koliko sam neke vježbe krivo izvodio i praktički gubio vrijeme. Pa ja nisam znao izvesti pravilan čučanj! Poluindividualan pristup je odlična stvar za moje treniranje, vježbe su vam uvijek različite i izazovne i konstantno ih nadograđujete sa nečim novim.Moja muskulatura i moje zdravlje vam zahvaljuju,
Mr. I. F.

TRENING ZA UMIROVLJENIKE

Starost

Starenje je prirodna, normalna fiziološka pojava, nepovratan individualan proces, koji u pojedinih ljudi napreduje različitom brzinom i u različitoj životnoj dobi! Proces starenja započinje od začeća i traje do smrti!
Starost dijelimo na:
raniju ( 65-74 godine ), srednju ( 75- 84 godine ), duboku starost ( od 85 i više godina )
Mnoge promijene se dešavaju u tim godinama i zato je neophodno se baviti ne nekom aktivnošću da bi se na to moglo djelovati.
Samo par detalja što se dešava starenjem:
Mišići – Smanjuje se masa I snaga mišića te se skraćuju tetive
Kosti – starosti kosti obično gube kalcij, postaju tanje i krhkije
Disanje – otežanje udisanja i izdisanja
Krvožilni sustav – Arterije otvrdnu i djelomično se začepe što dovodi do povišenoga krvnog tlaka, jedne od najozbiljnijih bolesti starije dobi.
Nervni sustav – sporiji refleksi, lošija ravnoteža, smanjena sposobnost lokalizacije boli.
Ako želite odgoditi ove promijene trebali bi se baviti umjerenom aktivnošću kroz cijeli život a ako želi početi djelovati na sve ovo onda nam se obratite…

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

VJEŽBE ZA KRALJEŽNICU

Što se nalazi između svakog kralješka i kako to izgleda, kako funkcionira i zašto je to tu baš na tom mjestu ?Da li znate odgovor?
Disc intervertebrales (23 komada)– diskovi su smješteni između svakog kralješka, i služe za amortizaciju prilikom svakog pokreta, oni omogućuju pokretanje kralježnice u sve tri osi (fron, trans, sagit. ). Oni su elastičan jastučić visine 5-12 mm – plosnato – ovalnog oblika i služi za amortiziranje kralježaka. Građeni su od fibroznog tkiva – vanjski omotač zvan annulus je sastavljen od kolagenskih vlakana koji su jako gusto poredani a unutrašnjost je ispunjana gelastom tekućinom, s obzirom na to da nemaju direktan dotok krvi potreban im je redovita tjelovježba da bi ostali zdravi i dovoljno uhranjeni. Prilikom kretanja se oni masiraju te štetne tvari izlaze iz diskova a hranjive ulaze. Oni se hrane kroz redovitu i pravilnu tjelovježbu što je od izrazitog značaja za sveukupnu posturu i zdravlje kralježnice.

Dogovorite individualni pristup 🙂 …

PRIDRUŽITE NAM SE

DRUGAČIJI OD DRUGIH U ŽELJI DA VAM POMOGNEMO IZBALANSIRATI DUH I TIJELO