Slackline body u fizioterapiji

Slackline body u fizioterapiji

nudi atraktivne i učinkovite mogućnosti za liječenje i osposobljavanje nakon ozljeda.

Kada trenirate s slacklineom, motorni impulsi pokreta su usmjereni natrag korisniku. Ovi impulsi treniraju proprioceptivna tjelešca i senzo-motoričke vještine, što povećava tonus cijelog lokomotornog sustava. Slackline body trening pojačava taj učinak te dodaje zabavu na terapiju.

Slackline body može se koristiti u mnogim područjima fizioterapije, jer to pomaže ne samo ojačati i osposobiti osjetilno vještine, on također poboljšava koordinaciju, ravnotežu i držanje.

Sensomotorički trening

Senzomotorni sustav dobiva visoku razinu rada kroz Slacklining body trening. Osim poboljšanja ravnoteže, mnogi drugi pozitivni pomaci će se dogoditi. Slackline body poboljšava eksplozivnu snagu, a s njom i tjelesnu trzaja. Senzomotorni sustave u konstantnoj interakciji senzornih i motoričkih sustava – senzornih sondi u mišićima, zglobovima tetivama i koži, te samim time stalno provjerava pravilne iskonske pokrete i držanje tijela.

Zglobovi su stabilizirani kroz senzomotorički trening. Razne studije su pokazale da je stanje trening značajno smanjuje osjetljivost na ozljede tijekom sportova. Moguće je mijenjati duljinu i napetost slackline, čineći obuku i terapija vježbe vrlo svestranom.

Kognitivne sposobnosti

2012 Studija iz ETH Zürich pokazali značajan napredak u koncentraciji uz korištenje slackline treninga.
Udruga između fizičke aktivnosti i spoznaje već pokazao u nekoliko studija.

Kretanje trening s naglaskom koordinativnu dovodi do stvaranja novih sinapsi. Koncentracija kao središnje kognitivne izvedbe jedan je od najvažnijih sposobnosti u današnjem svijetu. U ovom istraživanju se pokazalo da vježbanje na slackline tijekom četiri tjedna uzrokuje mjerljive kognitivne i neurofiziološke promjene. Tu je također dokaz o povećanju koncentracije kroz redovite obuke na slackline.

Ovaj raznovrsnost mogućnosti linija stavlja velike zahtjeve na koncentraciju, koordinaciju i motoričkih sposobnosti vježbača. Korištenje dvije paralelne linije ili više njih uvelike pojednostavljuje način da se pojednostavi slacklining za početni stadij treninga.

U fitness sektoru i natjecateljskim sportovima je trening na slackline sve popularniji.

Pogotovo u sportovima koji zahtijevaju visok stupanj ravnoteže sposobnosti (surfanje, skijanje i snowboarding, brdski biciklizam, i još mnogo toga.) Slacklining je izvrstan dopuna konvencionalnom treningu. Kao vrlo učinkovit imaju zatišje baza proizvoda i kod treninga stabilnosti za loptom sportova (nogomet, tenis, golf, odbojka, i još mnogo toga) su dokazane.

Vrhunski sportaši poput Lindsey Vonn, Tina Weirather ili Marcel Hirscher treniraju s uspjehom na Slacklineu kako bi se poboljšali svoje fizičke i mentalne sposobnosti.

Slacklining je ne samo velika alternativa ravnotežne rekvizite, također donosi značajan faktor u zabavnom programu obuke pojedinca.