O SLACKLINE BODY TRENINGU

O SLACKLINE BODY TRENINGU Slackline body trening je jedan inovativni program koji kombinira slackline i body tehniku –  ne tipične vježbe koje dijeluju na sve aspekte zdravstvenog fitnessa i na taj način daju jedan cijeloviti osjećaj treninga .

Ovo  su naše top prednosti :

Cijeli tijelo se aktivira balansiranje na užetu  uključenje svih slojeva mišića i usredotočenost kako bi se spriječio padanje sa slackline. Svi mišići rade da bi vas uravnotežili i naučili o pravilnom raspodjelu težine.
Dobar balans će vam pomoći u kasnijoj dobi života.

Budući da je slackline fleksibilan – elastično uže, potrebna je ekstremna količina ravnoteže i koordinacije kako bi se na njemu zadržali. U stvari, International Journal of Sports Medicine je otkrilo da slacklining povećava stopu mišićne kontrakcije, što znači pojedinci u slacklining studiji bili su u mogućnosti izvršiti fizičku aktivnost jače i brže od ostalih .

Poboljšanje snage – Slackline aktivnim balansiranje jača jezgru (mišiće power housa)tijekom vremena.

Bolje držanje -poboljšan stav je jedan od najboljih prednosti slacklining. Iako je primarna mišićna skupina koja se koristi su core mišići to također koristiti mišićima leđa i ojačat će vašu kralježnice. To pomaže spriječiti loše držanje i mogu odgoditi pojavu bolova u leđima. U stvari, skandinavska studija objavljena  2011. su otkrili da nakon 10 slackline treninga, ispitanicima je poboljšano držanje, ravnoteža i refleks kontrole.

Meditativna -hodanje na slackline se može opisati kao oblik meditacije. Tradicionalna meditacija zahtijeva od nas izvući unutarnje i vanjsko razmišljanje, a slacklining mentalni i fizički izazov  može biti dovoljan da vas odvedemo u zen stanje uma. Vaš um je jasan i fokusiran.

Pojačava memoriju – pamćenje – Centar Kiropraktika citirao je 2011. studiju u znanstvenom časopisu za hipokampusu koji je rekao “slacklining dovodi do povećanja strukturne i funkcionalne aktivnosti hipokampusa, područja mozga odgovorna za navigaciju i pamćenje”.

Povećava se usredotočenost – Uspješno šetanje na slackline zahtijeva nepodijeljenu i intenzivnu koncentraciju. Najmanje odstupanje od šetnje će uzrokovati da padnete. Dnevna praksa će poboljšati  pažnje i dati vam više kontrole nad svojim mislima lutajućim mislima.

SLACLINE BODY TRENING