Body tehnika s rekvizitima

Jedna od velikih prednosti body tehnike je što nema točno zadane vježbe koje se moraju raditi niti naučeni paterni koji pratimo, izrazita kreativnost koju body tehnika nudi je kombiniranje vježbi s različitim rekvizitima tako djeluje na sve komponente zdravstvenog fitnesa

Komponente zdravstvenog fitnessa i rekviziti s kojim djelujemo na isto

Mišićno – koštani status 
Mišićna snaga koja proizvodi silu potrebnu za guranja, vučenja, dizanja, nošenja, hodanja, trčanja i sl. –TRAKE, GUME, OPRUGE jer stvaraju otpor prilikom pokreta
Mišićna izdržljivost – omogućuje izvršavanje nekog zadatka, dovoljno dugo da se može prijeći na drugi zadatak bez zamora – MANŽETE, VELIKE LOPTE jer otežavaju
Fleksibilnost – kojom se postiže ili održava puni opseg pokreta omogućavajući rotacije otklone, pretklone, dosege punom amplitudom i lakoćom izvođenja – ŠVEDSKE LJESTVE, ŠTAPOVI,GRAVITY  – pomažu u izvedbi maksimalne amplitude pokreta

Psihomotorički status
BOSCA, BORS, MALI SKATE, MALA I VELIKA LOPTA,VECTOR, DISCOSIT  – jer nas bacaju iz centra ravnoteže

Senzomotoričke sposobnosti
koje omogućavaju tijelu da reagira brzo i efikasno u ekstremnim životnim situacijama, a odnose se na agilnost, brzinu reakcije, koordinaciju i ravnotežu

Kardio respiratorni status
BICIKL , TRAKA, TRAMPOLIN –  jer podižu puls
Cirkulatorna efikasnost – koja omogućava dugotrajniju tjelesnu aktivnost

Tjelesni sustav
AKUPRESURNIH REKVIZITI POPUT VALJKA, LOPTICA MASAŽNIH ROLERA  – jer masiraju
Postotak tjelesne masti – kao pokazatelj masne odnosno nemasne tjelesne komponente što je mnogo vrjedniji podatak od ukupne tjelesne težine